Participa la blogSpring si castiga un Allview P6 Energy


Daca cuiva ar trebui sa ii fie interzis a detine un Allview … ei, aceea-s eu! Fara gluma!

Interzis! Interzis! INTERZIS!

De ce? Pentru ca,  nu cu foarte mult timp in urma, am participat la o campanie BlogAwards avand ca premiu telefonul mobil Allview A5 Smiley, si l-am castigat! Evident, tare happy, happy am fost. L-am butonat, l-am intos pe toate partile, l-am folosit de player in drum spre serviciu ascultandu-l Michael Jackson, l-am scapat pe jos … o data, de doua ori, de multe ori, atat de multe ori incat, la ultimul incident … l-am aranjat! 😦

Finut, elegant, subtirel, lucios dar preeaaa alunecos pentru mainile mele. Desigur, cusurul sta in mainile mele nu in designul telefoanelor Allview.

Ei, si-acum incepe … blogSpring de la BlogAwards, o noua provocare pentru mine, de data aceasta cu un fain ALLVIEW P6 Energy

01_p6_energy

  Smartphone cu „energie multa”… Iti doresti un telefon care sa faca fata energiei care te caracterizeaza?

DA, am multa energie, imi zboara lucruile din mana de energica ce sunt…

03_ecran

Design elegant si display fermecator. Cu toate ca are o baterie impresionant de mare telefonul are un design slim si se potriveste perfect intr-o atmosfera business …

Hmm, business? sa ramanem la Michael Jackson …

05_camere

Imortalizeaza momentele care chiar conteaza. Traiesti atatea momente memorabile care merita sa fie imortalizate printr-o serie de fotografii, ori prin clipuri video  capturate cu ajutorul uneia dintre cele doua camere ale smartphone-ului.

Da, da, daca mai apuca …

Si totusi pe langa toate caracteristicile tehnice:

    • Smartphone Dual Sim
    • Baterie 5000 mAh, pana la 24 ore timp de convorbire
    • Power bank
    • Procesor: Quad Core 1,3 GHz
    • Procesor grafic: Mali 400 MP
    • Display: 5’’ HD IPS LCD 1280×720 px, Touchscreen capacitiv multitouch OGS
    • Sticla rezistenta la zgarieturi protectie ecran
    • Memorie Flash: 8GB, extensibila prin card MicroSDHC de pana la 32 GB
    • Memorie RAM: 1GB
    • Camera principala: 8MP cu autofocus, inregistrare video Full HD1080p, smile shot, gesture shot, face beauty, HDR, Eraser
    • Camera frontala: 2MP
    • Sistem de operare: Android™ 4.4, KitKat®
    • Wi-Fi display (Miracast), Wi-Fi Direct
    • HD Voice, DTS

pe care nu le inteleg neaparat in totalitate dar despre care stiu sigur din experienta ca, impreuna, au ca rezultat un smartphone cu adevarat bun, eu am o singura intrebare: REZISTA LA SOCURI?!! 🙂

spring2015

 

Sa vedem … Campanii multe, premii frumoase, BlogAwards, prin campania blogSpring, ne scoate la iarba verde talentele de bloggeri si bloggeritze!

Spor!

Lasă un răspuns

